Naver Fysioterapi

Hvem er Naver Fysioterapi?

Sophie Münnecke Naver er autoriseret fysioterapeut fra Københavns professionshøjskole. Sophie har i mange år arbejdet med klienter, der ønsker at leve med en krop som er i balance med sindet.

Et liv med krop og sind i balance

De fleste voksne mennesker oplever smerter i kroppen på et eller andet tidspunkt af deres liv. Bliver smerterne ignoreret, er der en stor sandsynlighed for at de blive værre med tiden.

Det er derfor vigtigt at lytte til kroppens faresignaler, som er der af en grund.

De fleste skader eller smerter opstår grundet en overbelastning af kroppens led og muskler, eller manglen på samme.

En fysioterapeut kan hjælpe med at identificere årsagen til problemet og give dig øvelser, som du kan bruge til at komme ovenpå igen.

Besøg min lille klinik på Nørrebro 😉

Fysioterapi og skønhed?

Skønhed er meget mere end hvordan man ser ud på det ydre. Skønhed handler i lige så stor en grad om hvordan man som menneske udtrykker sig og om hvilket udstråling man har.

Måske har du set på de sociale medier, hvordan træning og kost er en vigtigt del af mange influenceres hverdag.

Mange mennesker ser op til smukke influencere med deres store selvtillid og luksuriøse livstil.

Deres power og kontrol over deres liv er inspiration for mange mennesker, og mange vil af samme grund tænke på disse mennesker som smukke, skønne og pæne.

Folk som er i smerte, vil helt automatisk have deres smerte i fokus. Ondt i nakken giver f.eks. ondt i hovedet, hvilket nemt kan have indflydelse på ens overskud og velvære.

Behandlinger hos Naver Fysioterapi

"Begynd din rejse mod en smertefri tilværelse"
Sophie Münnecke Naver
Fysioterapeut / ejer